Sprawozdania finansowe Kinghoff
Dane bilansowe KINGHOFF
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 33 524 938,19 | 36 680 068,72 | 25 561 648,23 | 20 145 928,61 | 16 669 774,16 | 13 421 948,14 |
A. Aktywa trwałe | 152 937,02 | 1 359 371,85 | 160 969,71 | 105 281,78 | 21 292,38 | 5 104 677,39 |
B. Aktywa obrotowe | 33 372 001,17 | 35 320 696,87 | 25 400 678,52 | 20 040 646,83 | 16 648 481,78 | 8 317 270,75 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | 0,00 | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 33 524 938,19 | 36 680 068,72 | 25 561 648,23 | 20 145 928,61 | 16 669 774,16 | 13 421 948,14 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 625 473,14 | 1 769 421,93 | -42 964,60 | -2 319 362,78 | -3 548 896,34 | 2 275 598,60 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 31 899 465,05 | 34 910 646,79 | 25 604 612,83 | 22 465 291,39 | 20 218 670,50 | 11 146 349,54 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 738 735,29 | 54 753,09 | 513 360,24 | 243 035,46 | 0,00 | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 31 160 729,76 | 34 855 893,70 | 25 091 252,59 | 22 222 255,93 | 20 218 670,50 | 11 146 349,54 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.