Zarząd firmy KINGA KRAJEWSKA SKLEP NR 208 PASMANTERIA KINGA KRAJEWSKA - KINGA KRAJEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KINGA KRAJEWSKA (CEIDG)
KINGA KRAJEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KINGA KRAJEWSKA SKLEP NR 208 PASMANTERIA KINGA KRAJEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-08 i ma swoją siedzibę pod adresem GŁÓWNA 9, PL-58-309, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności KINGA KRAJEWSKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP KINGA KRAJEWSKA SKLEP NR 208 PASMANTERIA KINGA KRAJEWSKA: 8862456009. REGON KINGA KRAJEWSKA SKLEP NR 208 PASMANTERIA KINGA KRAJEWSKA: 02158724000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KINGA KRAJEWSKA
Więcej informacji o KINGA KRAJEWSKA SKLEP NR 208 PASMANTERIA KINGA KRAJEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.