Zarząd firmy KID CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE Karolina Podrażka - Karolina Podrażka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karolina Podrażka (CEIDG)
Karolina Podrażka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KID CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE KAROLINA PODRAŻKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. MARIUSZA ZARUSKIEGO 12C21, PL-81-577, GDYNIA. Główny zakres działalności Karolina Podrażka to Placówki wychowania przedszkolnego (PKD główne: 85.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP KID CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE KAROLINA PODRAŻKA: 5862135835. REGON KID CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE KAROLINA PODRAŻKA: 36021110000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karolina Podrażka
Więcej informacji o KID CENTRUM PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE KAROLINA PODRAŻKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych