Firma KEY PERMANENT MAKE-UP - ANNA JAŚKOWIAK
Adres | OS. OSIEDLE PRYMASA WYSZYŃSKIEGO 74, PL-63-000, ŚRODA WIELKOPOLSKA | |
Województwo | wielkopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | facebook.com/key_permanentmakeup-108421670625267/ |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna |
Działalność PKD:
Firma KEY PERMANENT MAKE-UP - ANNA JAŚKOWIAK została założona 2020-06-01 i obecnie mieści się przy OS. OSIEDLE PRYMASA WYSZYŃSKIEGO 74, PL-63-000, ŚRODA WIELKOPOLSKA. Główna działalność firmy to usługi fryzjerskie, pielęgnacja urody. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała indywidualna działalność usługowa, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane ze sportem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KEY PERMANENT MAKE-UP - ANNA JAŚKOWIAK (REGON 38616274600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.