Zarząd firmy KENSHI-STYLE- FIRMANTY MARIUSZ - MARIUSZ FIRMANTY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ FIRMANTY (CEIDG)
MARIUSZ FIRMANTY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KENSHI-STYLE- FIRMANTY MARIUSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRODZKA 3619, PL-58-316, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności MARIUSZ FIRMANTY to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP KENSHI-STYLE- FIRMANTY MARIUSZ: 8862575754. REGON KENSHI-STYLE- FIRMANTY MARIUSZ: 02183109300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ FIRMANTY
Więcej informacji o KENSHI-STYLE- FIRMANTY MARIUSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.