Zarząd firmy KEMPINGI OLSZTYN Przemysław Krzemieniewski - Przemysław Krzemieniewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Krzemieniewski (CEIDG)
Przemysław Krzemieniewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KEMPINGI OLSZTYN PRZEMYSŁAW KRZEMIENIEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NAD ŁYNĄ 19, PL-10-687, BARTĄG. Główny zakres działalności Przemysław Krzemieniewski to Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność agencji reklamowych i inne. NIP KEMPINGI OLSZTYN PRZEMYSŁAW KRZEMIENIEWSKI: 7393194587. REGON KEMPINGI OLSZTYN PRZEMYSŁAW KRZEMIENIEWSKI: 281534436.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Krzemieniewski
Więcej informacji o KEMPINGI OLSZTYN PRZEMYSŁAW KRZEMIENIEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby