Sprawozdania finansowe Kbz Accounting & Consulting
Dane bilansowe KBZ ACCOUNTING & CONSULTING
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 5 000,00 | 4 483,40 | 228 710,86 | 121 675,88 | 266 756,88 | 362 711,48 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 5 000,00 | 4 483,40 | 228 710,86 | 121 675,88 | 266 756,88 | 362 711,48 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | 0,00 | - | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 5 000,00 | 4 483,40 | 228 710,86 | 121 675,88 | 266 756,88 | 362 711,48 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 4 052,98 | 1 322,38 | 47 059,29 | 64 260,00 | 114 405,55 | 195 866,03 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 947,02 | 3 161,02 | 181 651,57 | 57 415,88 | 152 351,33 | 166 845,45 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | - | - | - | - | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 947,02 | 3 161,02 | 181 651,57 | 56 196,37 | 150 851,33 | 146 745,45 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.