Zarząd firmy Kaznowski & Associates s.c. Andrzej Kaznowski, Joanna Kaznowska - Andrzej Kaznowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Kaznowski (CEIDG)
Andrzej Kaznowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAZNOWSKI & ASSOCIATES S.C. ANDRZEJ KAZNOWSKI, JOANNA KAZNOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-04-08 i ma swoją siedzibę pod adresem TARNINY 10, PL-05-805, OTRĘBUSY. Główny zakres działalności Andrzej Kaznowski to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP KAZNOWSKI & ASSOCIATES S.C. ANDRZEJ KAZNOWSKI, JOANNA KAZNOWSKA: 8361185373. REGON KAZNOWSKI & ASSOCIATES S.C. ANDRZEJ KAZNOWSKI, JOANNA KAZNOWSKA: 14050761500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Kaznowski
Więcej informacji o KAZNOWSKI & ASSOCIATES S.C. ANDRZEJ KAZNOWSKI, JOANNA KAZNOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.