Zarząd firmy Kazimierz Witek - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe KOLIBER - Kazimierz Witek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Kazimierz Witek (CEIDG)
Kazimierz Witek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAZIMIERZ WITEK - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE KOLIBER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1985-02-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIĘDZYRZECKA 17, PL-66-440, SKWIERZYNA. Główny zakres działalności Kazimierz Witek to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, transport wodny śródlądowy pasażerski , magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP KAZIMIERZ WITEK - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE KOLIBER: 5960000415. REGON KAZIMIERZ WITEK - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE KOLIBER: 003159505.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kazimierz Witek
Więcej informacji o KAZIMIERZ WITEK - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE KOLIBER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby