Zarząd firmy Kazimierz Krawczyk Zakład Usług Transportowych AKORD II - Kazimierz Krawczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Kazimierz Krawczyk (CEIDG)
Kazimierz Krawczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAZIMIERZ KRAWCZYK ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWYCH AKORD II, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 68, PL-42-160, KRZEPICE. Główny zakres działalności Kazimierz Krawczyk to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KAZIMIERZ KRAWCZYK ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWYCH AKORD II: 5740009472. REGON KAZIMIERZ KRAWCZYK ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWYCH AKORD II: 15050253800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kazimierz Krawczyk
Więcej informacji o KAZIMIERZ KRAWCZYK ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWYCH AKORD II
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może