Zarząd firmy KAZET-CARGO Tomasz Wojtaszak - Tomasz Wojtaszak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Wojtaszak (CEIDG)
Tomasz Wojtaszak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAZET-CARGO TOMASZ WOJTASZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁÓDZKA 3563, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główny zakres działalności Tomasz Wojtaszak to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP KAZET-CARGO TOMASZ WOJTASZAK: 7711951006. REGON KAZET-CARGO TOMASZ WOJTASZAK: 10134379100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Wojtaszak
Więcej informacji o KAZET-CARGO TOMASZ WOJTASZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może