Zarząd firmy KAWA JACEK KAVA design Studio projektowo reklamowe - Jacek Kawa, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jacek Kawa (CEIDG)
Jacek Kawa prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAWA JACEK KAVA DESIGN STUDIO PROJEKTOWO REKLAMOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-04-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA PONIATOWSKIEGO 2531, PL-37-450, STALOWA WOLA. Główny zakres działalności Jacek Kawa to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność fotograficzna, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność pokojów zagadek, domów strachu, miejsc do tańczenia i w zakresie innych form rozrywki lub rekreacji organizowanych w pomieszczeniach lub w innych miejscach o zamkniętej przestrzeni, pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostała działalność twórcza i inne. NIP KAWA JACEK KAVA DESIGN STUDIO PROJEKTOWO REKLAMOWE: 8651240413. REGON KAWA JACEK KAVA DESIGN STUDIO PROJEKTOWO REKLAMOWE: 180414160.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jacek Kawa
Więcej informacji o KAWA JACEK KAVA DESIGN STUDIO PROJEKTOWO REKLAMOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?