Zarząd firmy KATARZYNA WŁOSKOWSKA - KATARZYNA WŁOSKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Działalność gospodarcza KATARZYNA WŁOSKOWSKA (CEIDG)
KATARZYNA WŁOSKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KATARZYNA WŁOSKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-02-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JULIANA TUWIMA 1/127, PL-15-746, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności KATARZYNA WŁOSKOWSKA to Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, działalność teatralna i inne. NIP KATARZYNA WŁOSKOWSKA: 5422997567. REGON KATARZYNA WŁOSKOWSKA: 200334172.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA WŁOSKOWSKA
Więcej informacji o KATARZYNA WŁOSKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio