Zarząd firmy KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA - KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK (CEIDG)
KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FILTROWA 34LU4, PL-85-467, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA: 9532608184. REGON KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA: 38273287900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK
Więcej informacji o KATARZYNA URTNOWSKA-JOPPEK KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.