Zarząd firmy KATARZYNA SZEMPIŃSKA ESTETIQUE INSTYTUT KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ - KATARZYNA SZEMPIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA SZEMPIŃSKA (CEIDG)
KATARZYNA SZEMPIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KATARZYNA SZEMPIŃSKA ESTETIQUE INSTYTUT KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KALISKA 52, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności KATARZYNA SZEMPIŃSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność fizjoterapeutyczna, działalność paramedyczna i inne. NIP KATARZYNA SZEMPIŃSKA ESTETIQUE INSTYTUT KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ: 6222630408. REGON KATARZYNA SZEMPIŃSKA ESTETIQUE INSTYTUT KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ: 30207297400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA SZEMPIŃSKA
Więcej informacji o KATARZYNA SZEMPIŃSKA ESTETIQUE INSTYTUT KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.