Zarząd firmy KATARZYNA MARCHEWKA Agencja Reklamowa Kama - KATARZYNA MARCHEWKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA MARCHEWKA (CEIDG)
KATARZYNA MARCHEWKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KATARZYNA MARCHEWKA AGENCJA REKLAMOWA KAMA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem CERAMICZNA 18426, PL-03-126, WARSZAWA. Główny zakres działalności KATARZYNA MARCHEWKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fotograficzna i inne. NIP KATARZYNA MARCHEWKA AGENCJA REKLAMOWA KAMA: 5222456163. REGON KATARZYNA MARCHEWKA AGENCJA REKLAMOWA KAMA: 14170724000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA MARCHEWKA
Więcej informacji o KATARZYNA MARCHEWKA AGENCJA REKLAMOWA KAMA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach