Zarząd firmy Katarzyna Kuczaj Firma Usługowa Automatic- Serwis - Katarzyna Kuczaj, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Kuczaj (CEIDG)
Katarzyna Kuczaj prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KATARZYNA KUCZAJ FIRMA USŁUGOWA AUTOMATIC- SERWIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEONA PETRAŻYCKIEGO 57, PL-30-399, KRAKÓW. Główny zakres działalności Katarzyna Kuczaj to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów i inne. NIP KATARZYNA KUCZAJ FIRMA USŁUGOWA AUTOMATIC- SERWIS: 6792570264. REGON KATARZYNA KUCZAJ FIRMA USŁUGOWA AUTOMATIC- SERWIS: 36225508200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Kuczaj
Więcej informacji o KATARZYNA KUCZAJ FIRMA USŁUGOWA AUTOMATIC- SERWIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych