Firma Katarzyna Klafczyńska - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL13 1500 1751 1217 5004 2127 0000
|
Działalność PKD:
Firma KATARZYNA KLAFCZYŃSKA - PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE została założona 2007-05-21 i obecnie mieści się przy TORUŃSKA 20, PL-86-230, LISEWO. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Katarzyna Klafczyńska - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe (REGON 34030680400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
