Zarząd firmy KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK - KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK (CEIDG)
KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA SOWIŃSKIEGO 2333, PL-05-820, PIASTÓW. Główny zakres działalności KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK to Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura (PKD główne: 82.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK: 8171722141. REGON KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK: 38766220900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK
Więcej informacji o KATARZYNA JĘDRZEJOWSKA-ŁUKASIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.