Zarząd firmy KATARZYNA GAJOS GABINET WETERYNARYJNY LECZENIE I PROFILAKTYKA KONI EQUI-MEDICA - KATARZYNA GAJOS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA GAJOS (CEIDG)
KATARZYNA GAJOS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KATARZYNA GAJOS GABINET WETERYNARYJNY LECZENIE I PROFILAKTYKA KONI EQUI-MEDICA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-03-08 i ma swoją siedzibę pod adresem STRZELECKA 25, PL-89-600, CHOJNICE. Główny zakres działalności KATARZYNA GAJOS to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wydawanie książek. NIP KATARZYNA GAJOS GABINET WETERYNARYJNY LECZENIE I PROFILAKTYKA KONI EQUI-MEDICA: 7272676264. REGON KATARZYNA GAJOS GABINET WETERYNARYJNY LECZENIE I PROFILAKTYKA KONI EQUI-MEDICA: 221181849.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA GAJOS
Więcej informacji o KATARZYNA GAJOS GABINET WETERYNARYJNY LECZENIE I PROFILAKTYKA KONI EQUI-MEDICA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.