Zarząd firmy KATARZYNA ADAMCZEWSKA KATJA - KATARZYNA ADAMCZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-01
Działalność gospodarcza KATARZYNA ADAMCZEWSKA (CEIDG)
KATARZYNA ADAMCZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KATARZYNA ADAMCZEWSKA KATJA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-08-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. STEFANA GROTA-ROWECKIEGO 836, PL-93-217, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności KATARZYNA ADAMCZEWSKA to Pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana (PKD główne: 47.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw, sprzedaż detaliczna odzieży, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KATARZYNA ADAMCZEWSKA KATJA: 7272500915. REGON KATARZYNA ADAMCZEWSKA KATJA: 10006277100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA ADAMCZEWSKA
Więcej informacji o KATARZYNA ADAMCZEWSKA KATJA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.