Zarząd firmy KAROLINA PRZYTUŁA PAOLO DESIGN - KAROLINA PRZYTUŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROLINA PRZYTUŁA (CEIDG)
KAROLINA PRZYTUŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAROLINA PRZYTUŁA PAOLO DESIGN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 23A, PL-63-400, ŚWIELIGÓW. Główny zakres działalności KAROLINA PRZYTUŁA to Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego (PKD główne: 46.47.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP KAROLINA PRZYTUŁA PAOLO DESIGN: 6222563623. REGON KAROLINA PRZYTUŁA PAOLO DESIGN: 301045314.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA PRZYTUŁA
Więcej informacji o KAROLINA PRZYTUŁA PAOLO DESIGN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
SatRev szykuje się do wejścia na NewConnect
Wrocławska spółka specjalizująca się w budowie i obsłudze satelitów przygotowuje się do wejścia na małą giełdę w drodze odwrotnego przejęcia. Chce zwiększyć zatrudnienie i stworzyć klaster kosmiczny.

Polskie firmy przejmują w Niemczech i USA
Fundusz Ekspansji Zagranicznej współfinansuje coraz więcej przejęć rodzimych firm za oceanem i Odrą. Na stole są projekty z branży przemysłowej, przetwórstwa żywności i IT.

XPeng jest gotowy na maraton w Polsce
Chińskie elektryki chcą się rozpędzić nad Wisłą z pomocą brytyjskiego dystrybutora. Plany koncentrują się na zdobywaniu zaufania polskich kierowców, budowaniu zaplecza i otwieraniu salonów.