Zarząd firmy KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM TECHBUD - HANDEL - KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM (CEIDG)
KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM TECHBUD - HANDEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA POZNAŃSKA 70, PL-64-920, PIŁA. Główny zakres działalności KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, działalność związana z tłumaczeniami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, transport drogowy towarów i inne. NIP KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM TECHBUD - HANDEL: 7642393418. REGON KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM TECHBUD - HANDEL: 301298624.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM
Więcej informacji o KAROLINA KOZERA-MCWILLIAM TECHBUD - HANDEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby