Zarząd firmy Karolina Drogowska Inspire Media - Karolina Drogowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karolina Drogowska (CEIDG)
Karolina Drogowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAROLINA DROGOWSKA INSPIRE MEDIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-08-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚRÓDZIEMNOMORSKA 1117, PL-02-758, WARSZAWA. Główny zakres działalności Karolina Drogowska to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z projekcją filmów, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych i inne. NIP KAROLINA DROGOWSKA INSPIRE MEDIA: 8992595241. REGON KAROLINA DROGOWSKA INSPIRE MEDIA: 52276030400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karolina Drogowska
Więcej informacji o KAROLINA DROGOWSKA INSPIRE MEDIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.