Zarząd firmy KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ-EPOKA - KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ (CEIDG)
KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ-EPOKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 30, PL-96-206, KALEŃ. Główny zakres działalności KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ to Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych (PKD główne: 88.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ-EPOKA: 7281065749. REGON KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ-EPOKA: 470274294.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ
Więcej informacji o KAROLINA DĄBROWSKA-MADEJ-EPOKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld