Zarząd firmy Karol Sławiński PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - Karol Sławiński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karol Sławiński (CEIDG)
Karol Sławiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAROL SŁAWIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JUTROSIŃSKA 29C, PL-63-840, KROBIA. Główny zakres działalności Karol Sławiński to Malowanie i szklenie (PKD główne: 43.34.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP KAROL SŁAWIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE: 6961098523. REGON KAROL SŁAWIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE: 41103616100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karol Sławiński
Więcej informacji o KAROL SŁAWIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.