Zarząd firmy KAROL KOŁODZIEJ K2-TECH - KAROL KOŁODZIEJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROL KOŁODZIEJ (CEIDG)
KAROL KOŁODZIEJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAROL KOŁODZIEJ K2-TECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WĄWOZOWA 34B, PL-31-752, KRAKÓW. Główny zakres działalności KAROL KOŁODZIEJ to Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP KAROL KOŁODZIEJ K2-TECH: 6782883056. REGON KAROL KOŁODZIEJ K2-TECH: 12021082000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROL KOŁODZIEJ
Więcej informacji o KAROL KOŁODZIEJ K2-TECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.