Firma KARMA MUSIC MARIUSZ BRÓDKA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
Działalność PKD:
Firma KARMA MUSIC MARIUSZ BRÓDKA została założona 2013-11-03 i obecnie mieści się przy UL. NIEBOROWSKA 471, PL-80-034, GDAŃSK. Główna działalność firmy to sprzedaż komputerów i oprogramowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, doradztwo związane z zarządzaniem, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała indywidualna działalność usługowa, public relations i komunikacja, różny usługi indywidualne, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KARMA MUSIC MARIUSZ BRÓDKA (REGON 22046962000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.