Sprawozdania finansowe Karlsbad
Dane bilansowe KARLSBAD
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 9 263 603,35 | 8 185 079,35 | 8 777 706,17 | 9 665 481,41 | 12 878 889,36 |
A. Aktywa trwałe | 1 995 002,32 | 2 228 447,86 | 2 137 646,43 | 2 230 946,52 | 1 883 168,05 |
B. Aktywa obrotowe | 7 268 601,03 | 5 956 631,49 | 6 640 059,74 | 7 434 534,89 | 10 995 721,31 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 9 263 603,35 | 8 185 079,35 | 8 777 706,17 | 9 665 481,41 | 12 878 889,36 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 3 849 582,90 | 4 163 498,49 | 4 979 136,78 | 6 005 844,93 | 7 191 604,14 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 414 020,45 | 4 021 580,86 | 3 798 569,39 | 3 659 636,48 | 5 687 285,22 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 975 308,64 | 825 811,48 | 863 061,32 | 61 798,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 4 438 711,81 | 3 193 655,56 | 2 935 508,07 | 3 597 838,48 | 5 633 547,58 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.