Firma Karlsbad
Adres | WOLBROMSKA 38, PL-03-680, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | karlsbad.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL19 1090 1883 0000 0001 4675 6765
PL45 1910 1048 2204 2405 3381 0003
PL47 1910 1123 2405 3381 2121 0001
PL91 1160 2202 0000 0003 6766 4377 PL98 1600 1462 1718 6197 2000 0001 PL93 1910 1048 2204 2405 3381 0012 PL72 1910 1048 2204 2405 3381 0002 PL23 1910 1048 2204 2405 3381 0011 PL66 1910 1048 2204 2405 3381 0013 PL34 1910 1048 2204 2405 3381 0007 |
Działalność PKD:
Firma KARLSBAD została założona 2002-11-22 i obecnie mieści się przy WOLBROMSKA 38, PL-03-680, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, fotografia, naprawa i konserwacja maszyn, organizacja targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo w działalności gospodarczej, praktyka lekarska, twórczość, tłumaczenia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Karlsbad (REGON 01527844200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.