Firma KARCZEWSKI RADOSŁAW RETALIA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek |
Działalność PKD:
Firma KARCZEWSKI RADOSŁAW RETALIA została założona 2011-11-01 i obecnie mieści się przy UL. T. BAIRDA 40A106, PL-05-827, GRODZISK MAZOWIECKI. Główna działalność firmy to kupno i sprzedaż nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badania naukowe i prace rozwojowe, doradztwo związane z zarządzaniem, nagrania muzyczne, pośrednictwo pieniężne, przetwarzanie danych i hostingowe, realizacja projektów budowlanych budynków, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, utrzymanie porządku w budynkach, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KARCZEWSKI RADOSŁAW RETALIA (REGON 14583822200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.