Zarząd firmy KARAKAL MACIEJ KORKUĆ - MACIEJ KORKUĆ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-04-17
Działalność gospodarcza MACIEJ KORKUĆ (CEIDG)
MACIEJ KORKUĆ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KARAKAL MACIEJ KORKUĆ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-09-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOPIŃSKA 1711, PL-02-327, WARSZAWA. Główny zakres działalności MACIEJ KORKUĆ to Sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej (PKD główne: 47.40.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP KARAKAL MACIEJ KORKUĆ: 7010082204. REGON KARAKAL MACIEJ KORKUĆ: 38317016500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ KORKUĆ
Więcej informacji o KARAKAL MACIEJ KORKUĆ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach