Zarząd firmy Kancelaria ubezpieczeniowo-finansowa Rafał Nersesyan - RAFAŁ NERSESYAN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RAFAŁ NERSESYAN (CEIDG)
RAFAŁ NERSESYAN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KANCELARIA UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWA RAFAŁ NERSESYAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-10-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRUNWALDZKA 58, PL-32-540, TRZEBINIA. Główny zakres działalności RAFAŁ NERSESYAN to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP KANCELARIA UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWA RAFAŁ NERSESYAN: 6282297941. REGON KANCELARIA UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWA RAFAŁ NERSESYAN: 52993527300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RAFAŁ NERSESYAN
Więcej informacji o KANCELARIA UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWA RAFAŁ NERSESYAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.