Zarząd firmy KANCELARIA RADCY PRAWNEGO EDYTA KOWALSKA-PEŁKA - EDYTA KOWALSKA-PEŁKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EDYTA KOWALSKA-PEŁKA (CEIDG)
EDYTA KOWALSKA-PEŁKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KANCELARIA RADCY PRAWNEGO EDYTA KOWALSKA-PEŁKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PREZYDENTA GABRIELA NARUTOWICZA 402, PL-90-135, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności EDYTA KOWALSKA-PEŁKA to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP KANCELARIA RADCY PRAWNEGO EDYTA KOWALSKA-PEŁKA: 7292573857. REGON KANCELARIA RADCY PRAWNEGO EDYTA KOWALSKA-PEŁKA: 36227749700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDYTA KOWALSKA-PEŁKA
            
                    Więcej informacji o KANCELARIA RADCY PRAWNEGO EDYTA KOWALSKA-PEŁKA
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
