Zarząd firmy KANCELARIA PODATKOWO - RACHUNKOWA JSK ANETA HARĘŻA - ANETA HARĘŻA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANETA HARĘŻA (CEIDG)
ANETA HARĘŻA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KANCELARIA PODATKOWO - RACHUNKOWA JSK ANETA HARĘŻA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWA 52A, PL-41-923, BYTOM. Główny zakres działalności ANETA HARĘŻA to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP KANCELARIA PODATKOWO - RACHUNKOWA JSK ANETA HARĘŻA: 6262502384. REGON KANCELARIA PODATKOWO - RACHUNKOWA JSK ANETA HARĘŻA: 27685765000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA HARĘŻA
Więcej informacji o KANCELARIA PODATKOWO - RACHUNKOWA JSK ANETA HARĘŻA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.