Zarząd firmy Kancelaria N-Partners - Nowocień Ewa Bożena, prezes zarządu
Nowocień Ewa Bożena jest w zarządzie KRS KANCELARIA N-PARTNERS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Nowocień Ewa Bożena jest również w zarządzie KANCELARIA N-PARTNERS, która została założona 2013-11-14 i ma siedzibę przy UL. MŁYNARSKA 42-115, PL-01-171, WARSZAWA. KRS KANCELARIA N-PARTNERS zajmuje się działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność wspomagająca usługi finansowe, ubezpieczenia i fundusze emerytalne, działalność prawnicza, rachunkowo-księgowa i doradztwo podatkowe, działalność central (head offices) oraz doradztwo związane z zarządzaniem, działalność związana z administracyjną obsługą biura i pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej. NIP KANCELARIA N-PARTNERS: 5272704798. REGON KANCELARIA N-PARTNERS: 14697042600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Nowocień Ewa Bożena
Pozostali członkowie zarządu
| Leszek Czesław Nowocień | członek zarządu | |
| Marcin Nowocień | członek zarządu | |
| Anna Katarzyna Fritz | członek zarządu |
Więcej informacji o KANCELARIA N-PARTNERS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.