Zarząd firmy KANCELARIA BROKERSKA BARTOSZ LAŚKIEWICZ - Bartosz Laśkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bartosz Laśkiewicz (CEIDG)
Bartosz Laśkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KANCELARIA BROKERSKA BARTOSZ LAŚKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 43A, PL-62-812, ŻERNIKI. Główny zakres działalności Bartosz Laśkiewicz to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie informacji turystycznej, działalność organizatorów turystyki i inne. NIP KANCELARIA BROKERSKA BARTOSZ LAŚKIEWICZ: 6181066192. REGON KANCELARIA BROKERSKA BARTOSZ LAŚKIEWICZ: 25061812000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartosz Laśkiewicz
Więcej informacji o KANCELARIA BROKERSKA BARTOSZ LAŚKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.