Zarząd firmy Kancelaria Adwokacka Prawa Nieruchomości Adwokat Jakub Al-Shaick - Jakub Al-Shaick, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jakub Al-Shaick (CEIDG)
Jakub Al-Shaick prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KANCELARIA ADWOKACKA PRAWA NIERUCHOMOŚCI ADWOKAT JAKUB AL-SHAICK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-07-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁYNARSKA 7, PL-01-205, WARSZAWA. Główny zakres działalności Jakub Al-Shaick to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wydawnicza, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych i inne. NIP KANCELARIA ADWOKACKA PRAWA NIERUCHOMOŚCI ADWOKAT JAKUB AL-SHAICK: 8992848096. REGON KANCELARIA ADWOKACKA PRAWA NIERUCHOMOŚCI ADWOKAT JAKUB AL-SHAICK: 38083319700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jakub Al-Shaick
Więcej informacji o KANCELARIA ADWOKACKA PRAWA NIERUCHOMOŚCI ADWOKAT JAKUB AL-SHAICK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.