Zarząd firmy KAMPIZO Handel Marketing MARIUSZ LATUS - MARIUSZ LATUS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ LATUS (CEIDG)
MARIUSZ LATUS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAMPIZO HANDEL MARKETING MARIUSZ LATUS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁUŻYCKA 47A, PL-59-900, ZGORZELEC. Główny zakres działalności MARIUSZ LATUS to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP KAMPIZO HANDEL MARKETING MARIUSZ LATUS: 6151031556. REGON KAMPIZO HANDEL MARKETING MARIUSZ LATUS: 23090821800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ LATUS
Więcej informacji o KAMPIZO HANDEL MARKETING MARIUSZ LATUS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.