Firma Kampinosport
| Adres | IZABELIŃSKA 79, PL-05-082, STARE BABICE | |
| Województwo | mazowieckie | |
|
||
| Strona internetowa | kampinosport.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność obiektów sportowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL92 8931 0003 0900 6681 2000 0002
|
Działalność PKD:
Firma KAMPINOSPORT została założona 2005-04-20 i obecnie mieści się przy IZABELIŃSKA 79, PL-05-082, STARE BABICE. Główna działalność firmy to usługi związane ze sportem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność obiektów sportowych, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, zakwaterowanie, działalność organizatorów turystyki, agentów turystycznych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Kampinosport (REGON 14007624000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
