Zarząd firmy KAMP PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ - PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ (CEIDG)
PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAMP PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-10-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OBORNICKA 77D4B, PL-51-114, WROCŁAW. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ to Pozostałe pośrednictwo pieniężne (PKD główne: 64.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP KAMP PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ: 8951039454. REGON KAMP PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ: 93018233700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ
Więcej informacji o KAMP PRZEMYSŁAW KAMIENIARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach