| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL23 2030 0045 1110 0000 0194 1340
PL51 1020 3017 0000 2502 0636 5524
PL79 1050 1748 1000 0090 8396 7175
PL82 2030 0045 1110 0000 0194 7650 PL90 2490 0005 0000 4530 0031 2645 PL95 2030 0045 1110 0000 0235 5010 |
Działalność PKD:
Firma KAMNET TUROŃ KAMIL została założona 2007-04-01 i obecnie mieści się przy UL. SZAFIROWA 19, PL-59-335, OBORA. Główna działalność firmy to telekomunikacja bezprzewodowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KAMNET TUROŃ KAMIL (REGON 02047488600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.