Zarząd firmy Kamila Zasowska - Kwiaciarnia MARZENIE - Kamila Zasowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Kamila Zasowska (CEIDG)
Kamila Zasowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAMILA ZASOWSKA - KWIACIARNIA MARZENIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-02-11 i ma swoją siedzibę pod adresem 273, PL-33-325, KRUŻLOWA WYŻNA. Główny zakres działalności Kamila Zasowska to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania. NIP KAMILA ZASOWSKA - KWIACIARNIA MARZENIE: 7382020949. REGON KAMILA ZASOWSKA - KWIACIARNIA MARZENIE: 38805615500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kamila Zasowska
Więcej informacji o KAMILA ZASOWSKA - KWIACIARNIA MARZENIE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.