Zarząd firmy KAMILA BERNADEK-MIKULSKA RÓŻOWA PANTERA - KAMILA BERNADEK-MIKULSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAMILA BERNADEK-MIKULSKA (CEIDG)
KAMILA BERNADEK-MIKULSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAMILA BERNADEK-MIKULSKA RÓŻOWA PANTERA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-06-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRASZEWSKIEGO 19A, PL-33-380, KRYNICA-ZDRÓJ. Główny zakres działalności KAMILA BERNADEK-MIKULSKA to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP KAMILA BERNADEK-MIKULSKA RÓŻOWA PANTERA: 7343582229. REGON KAMILA BERNADEK-MIKULSKA RÓŻOWA PANTERA: 38609734500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAMILA BERNADEK-MIKULSKA
Więcej informacji o KAMILA BERNADEK-MIKULSKA RÓŻOWA PANTERA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.