Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji |
Numery rachunków bankowych |
PL17 1140 2004 0000 3902 7788 9581
|
Działalność PKD:
Firma KAMIL TRAWKA.BIZ została założona 2014-04-01 i obecnie mieści się przy UL. ROBOTNICZA 42A, PL-53-608, WROCŁAW. Główna działalność firmy to public relations i komunikacja. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują brokerzy energii elektrycznej i gazu, doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, naprawa i konserwacja maszyn, organizacja targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi przesyłania i dystrybucji energii, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wspomaganie edukacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KAMIL TRAWKA.BIZ (REGON 02237477500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje

Od arogancji do dialogu. Jak możesz nauczyć się słuchać?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak łatwo władza może zaślepić, sprawiając, że lekceważymy zdanie tych, którzy od nas zależą?