Zarząd firmy Kamieniarstwo Nagrobkowe - Dariusz Stojko - Dariusz Stojko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dariusz Stojko (CEIDG)
Dariusz Stojko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAMIENIARSTWO NAGROBKOWE - DARIUSZ STOJKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ADAMA MICKIEWICZA 26, PL-59-400, JAWOR. Główny zakres działalności Dariusz Stojko to Cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia (PKD główne: 23.70.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu, posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP KAMIENIARSTWO NAGROBKOWE - DARIUSZ STOJKO: 6951036408. REGON KAMIENIARSTWO NAGROBKOWE - DARIUSZ STOJKO: 020922422.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dariusz Stojko
Więcej informacji o KAMIENIARSTWO NAGROBKOWE - DARIUSZ STOJKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby