Zarząd firmy KAMBUD F.H.U. MYJ-SAM EMI-DOM MARIUSZ STOSIO - MARIUSZ STOSIO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ STOSIO (CEIDG)
MARIUSZ STOSIO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAMBUD F.H.U. MYJ-SAM EMI-DOM MARIUSZ STOSIO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SREBRNA 62, PL-70-704, SZCZECIN. Główny zakres działalności MARIUSZ STOSIO to Cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia (PKD główne: 23.70.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe zakwaterowanie, pogrzeby i działalność pokrewna, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. NIP KAMBUD F.H.U. MYJ-SAM EMI-DOM MARIUSZ STOSIO: 9551839861. REGON KAMBUD F.H.U. MYJ-SAM EMI-DOM MARIUSZ STOSIO: 811107776.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ STOSIO
Więcej informacji o KAMBUD F.H.U. MYJ-SAM EMI-DOM MARIUSZ STOSIO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby