Firma KAMA-LUX. MARIA KILIAŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO - HANDLOWE.
Ocena | |||
Główna działalnośc | Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego |
Działalność PKD:
Firma KAMA-LUX. MARIA KILIAŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO - HANDLOWE. została założona 2015-02-23 i obecnie mieści się przy UL. IGNACEGO SOLARZA 1829, PL-35-118, RZESZÓW. Główna działalność firmy to naprawa artykułów użytkowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują odzież, bez wyrobów futrzarskich, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie KAMA-LUX. MARIA KILIAŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO - HANDLOWE. (REGON 18043760000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.