Zarząd firmy KAŁUŻNY TOMASZ GRUPA BUDOWLANA STOL-BUD - TOMASZ KAŁUŻNY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ KAŁUŻNY (CEIDG)
TOMASZ KAŁUŻNY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KAŁUŻNY TOMASZ GRUPA BUDOWLANA STOL-BUD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 10, PL-63-460, SKALMIERZYCE. Główny zakres działalności TOMASZ KAŁUŻNY to Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 43.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność pozostałych agencji transportowych i inne. NIP KAŁUŻNY TOMASZ GRUPA BUDOWLANA STOL-BUD: 9680146781. REGON KAŁUŻNY TOMASZ GRUPA BUDOWLANA STOL-BUD: 25159575700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ KAŁUŻNY
Więcej informacji o KAŁUŻNY TOMASZ GRUPA BUDOWLANA STOL-BUD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych