Zarząd firmy KALEMBKA MARCIN USŁUGI INFORMATYCZNE - MARCIN KALEMBKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-10-15
Działalność gospodarcza MARCIN KALEMBKA (CEIDG)
MARCIN KALEMBKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KALEMBKA MARCIN USŁUGI INFORMATYCZNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-04-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GŁÓWNA 158, PL-32-329, BOLESŁAW. Główny zakres działalności MARCIN KALEMBKA to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim i inne. NIP KALEMBKA MARCIN USŁUGI INFORMATYCZNE: 6371785955. REGON KALEMBKA MARCIN USŁUGI INFORMATYCZNE: 35651697200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN KALEMBKA
Więcej informacji o KALEMBKA MARCIN USŁUGI INFORMATYCZNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych